Kantoor schoonmaak

Een prettige werkplek voor uw collega’s, een schone receptie en frisse vergaderzalen om uw klanten te ontvangen. Daar zorgen wij voor. Onze vakmensen komen met een lach bij u over de vloer en hebben zichtbaar plezier in hun werk. Ze doen alles voor een gastvrije en professionele omgeving!

Enthousiaste mensen met een hart voor schoonmaak

Als ondernemer of facilitair manager wilt u een schoon kantoor. Dag in dag uit. Met betrouwbare schoonmakers die weten wat ze moeten doen. Daar zorgen wij voor. Wij selecteren namelijk mensen die uit het Beercoo-hout gesneden zijn. Gastvrij, gemotiveerd en met een tikkeltje smetvrees. Gaat u voor complete ontzorging of wilt u meer betrokken zijn en blijven bij ons werk? Daarin zijn wij flexibel. Eén ding is zeker: het contact met onze schoonmaker(s) is laagdrempelig. Een verzoek of vraag is snel opgepakt. Wij regelen het voor u.

Aandachtspunten in kantoren

Schoonmaken op zich lijkt niet moeilijk. U doet het thuis ook. Bij de schoonmaak van kantoren spelen echter andere aspecten een rol: klanten die op bezoek komen, sterkere vervuiling, het onderhoud van vloeren, intensief gebruik van het sanitair, budget dat onder druk staat, enzovoorts. Met ruim 30 jaar ervaring snappen wij uw wensen en spelen wij hier adequaat op in.

Werkprogramma, opleidingen, specialisten, rayonleiding

Om de schoonmaak van uw kantoor in goede banen te leiden, besteden we gepaste aandacht aan het schoonmaakprogramma of de opleverstaat. Met de juiste keuzes geven wij invulling aan uw wensen, blijft het voor u betaalbaar en voor onze medewerkers goed uitvoerbaar.

Goed opgeleide medewerkers werken efficiënter, effectiever en met meer plezier. Bij de dagelijkse schoonmaak zien zij wat nodig is. Voor specialistische werkzaamheden als het reinigen van tapijt of het wassen van de ramen zetten wij onze specialisten in. De inzet van vloerspecialisten of glazenwassers leggen wij voor u vast in een planning. Zo weet u wanneer u wat kunt verwachten. De aansturing hiervan verloopt allemaal via uw vaste contactpersoon, de rayonleider.

Altijd goed met goede afstemming en toezicht

De rayonleider heeft geregeld contact met u. Zo zorgen wij voor een goede afstemming. Prettig contact komt de dienstverlening ten goede. Net als ons back-up-systeem dat in werking treedt bij ziekte en verlof van uw vaste schoonmaker(s). Er staat dan een vaste invaller klaar die al bekend is met uw pand. Zo bieden wij u continuïteit!

De rayonleider voert periodiek ook controles uit. Verloopt de uitvoering goed? Of moet het werkprogramma bijgesteld worden? De uitkomsten hiervan bespreken wij met u. Eens of tweemaal per jaar staan we uitvoerig met u stil bij de schoonmaak van uw kantoor en onze samenwerking. Dat doen we met een ‘klantbelevingsonderzoek’. Dat is niks ‘zweverigs’, het levert doorgaans nuttige en concrete acties ter verbetering op, die ervoor zorgen dat wij u nog meer maatwerk leveren.

Beercoo werkt ook voor:

Referentie Beercoo Schoonmaakgroep Pensioenfonds
Referentie Beercoo Schoonmaakgroep Medisch Hart Bleiswijk
Referentie_Stichting_Librijn